نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس از پیگیری امنیت شغلی و شرایط انجام کار دهیاران در قوانین خبرداد.

پیگیری امنیت شغلی و شرایط انجام کار دهیاران در قانونحسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با توجه به شرایطی که دهیاران دارند مباحثی را در خصوص مشکلات خود دهیاری مطرح کردند که مقرر شد هم از طریق دولت هم مجلس امنیت شغلی و شرایط انجام کار توسط دهیاران را به عنوان پیمانکار در قانون فراهم کنیم.

حسینی افزود: با توجه به اختیارات یا وظایفی که دهیاران دارند مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی هم وظایفشان را یک مقدار شفاف کنند و هم همکاری کنند تا ما به آن چیز‌هایی که واقعا مورد تقاضای روستا هست برسیم.

وی اضافه کرد: مهمترین بخشی که در جلسه با دهیاران مطرح شد بحث مولد بودن روستا و نوع هویت روستا‌ها است که بایدبه آن توجه شود و ما در جهت ایجاد اشتغال در روستا‌ها کمک کنیم که با تسهیلاتی که دولت در این حوزه پیش‌بینی کرده و پیگیری و حمایت‌هایی که مجلس کرده و قبول مسئولیت کرده امیدواریم که در آینده نزدیک در شهرستان فراهان به اشتغال پایدار برسیم.

انتهای پیام / ج

پیگیری امنیت شغلی و شرایط انجام کار توسط دهیاران در قانون از طریق دولت و مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید دیواندری
۱۲:۱۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
من 16سال دهیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
با سلام به نظر من جوانی که ثلث جوانی اش روی دهیاری گذاشته ودیگر هیچ ارگانی اورا برای کار نمی پذیرد از نظر وجدانی نیاز به استخدام دارد حالا شاید وجدان مریض باشد که دیگر نظر خلاف بدهد