محصولات جدید فروشگاه بازی Destiny 2

سازنده بازی Destiny 2 به تازگی چندین محصول جدید به فروشگاه این بازی اضافه کرده است که در دسترس تمامی کاربران قرار دارد.

محصولات جدید فروشگاه بازی Destiny 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Destiny 2 یکی از عناوین بسیار پرطرفدار است که به واسطه نسخه قبلی و پرفروش این مجموعه، توانست به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند. این بازی که در سال ۲۰۱۷ برای تمامی کنسول‌های مطرح بازار منتشر شد، از زمان عرضه تاکنون بروزرسانی‌های مختلفی دریافت کرده است و این بروزرسانی‌ها بیشتر مشکلات بازی مذکور را برطرف کرده است.

اما بخش پرطرفدار این بازی که تقریبا همه افرادی که این بازی را خریداری کرده‌اند آن را اجرا می‌کنند، بخش چند نفره یا آنلاین این بازی بوده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. به تازگی اخباری درباره بخش آنلاین بازی Destiny 2 منتشر شده است که بر اساس آن ظاهرا شخصیت Exotic vendor Xur با هدف انتقام به بازی بازگشته است؛ همچنین Ol’ tentacle نیز در برج خود وجود خواهد داشت که ابتدای هر هفته بازنشانی می‌شود، این اتفاق زمانی خواهد افتاد که گیمرها بتوانند این شخصیت را در قصر خود به قتل برسانند، اما این شخصیت در هر روز از هفته که کشته شود، باز هم اول هفته به بازی برخواهد گشت.محصولات جدید فروشگاه بازی Destiny 2

علاوه بر این، در فروشگاه بازی این هفته لباسی جدید برای شخصیت Exotic  موجود شده است که شامل ماسک تک چشم از جنس تیتانیوم، چکمه‌های St0mp-EE5 و دستکشی جنگی است که این لباس در سطح Legendary بوده و به گیمر قابلیت‌هایی قهرمانانه خواهد داد. گیمر می‌تواند هر کدام از بخش‌های این لباس را به صورت جداگانه خریداری کند که برترین بخش این لباس‌ها، ماسک تک چشم است، این ماسک به گیمر قدرتی ماورایی خواهد داد و در از بین بردن دشمنان نیز به گیمر کمک خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: افزوده شدن عناوین بزرگ به PSN


چکمه‌های St0mp-EE5 به گیمر سرعتی بسیار بالا خواهد داد و همچنین گیمر می‌تواند به وسیله آن پرش‌های بلندی را نیز داشته باشد. اسلحه‌ای هم به بازی اضافه شده است که Huckleberry نام دارد و سرعت آتش و تعویض خشاب بسیار بالایی دارد، تمامی موارد اضافه شده به فروشگاه بازی در سطح Legendary قرار دارد و در حال حاضر در دسترس کاربران است.

انتهای پیام/

لباس جدید در فروشگاه بازی Destiny 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار