مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هدف از اجرای طرح احیاء کارت هوشمند سوخت را مبارزه با قاچاق سوخت بیان داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلسه توجیهی جایگاهداران به منظور آماده سازی ۷۰ باب جایگاه عرضه سوخت تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، در سطح جنوب استان آذربایجان غربی با حضور مالکان مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی و روساء نواحی تابعه در هشت ناحیه تحت پوشش این منطقه برگزار شد.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندواب درجلسه ویدئو کنفراس با روسای نواحی تابعه با تقدیر و تشکر از تعامل و همراهی مالکین مجاری عرضه، هدف از برگزاری این جلسه را تبیین سیاست‌ها واهداف دولت جهت احیاء مجدد کارت هوشمند سوخت شخصی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، آمادگی وایجاد بستر‌های لازم برای اجرای این طرح، اطلاع رسانی‌های به جایگاهداران و ارائه راهنمایی‌های لازم به مراجعین درجایگاه‌ها برای سوختگیری با کارت هوشمندسوخت شخصی که از ۲۰ مرداد ماه جاری بصورت تدریجی اجرایی خواهد شد، اعلام داشتند.

فعال پور ابراز امیدواری کرد:با توجه به تمهیدات لازم و اطلاع رسانی‌های انجام شده در خصوص نحوه ثبت نام به عموم شهروندان در سطح جنوب استان آذربایجان غربی و آمادگی مالکان جایگاه‌های این منطقه در پیگیری سریع و به موقع کاستی‌های موجود در جایگاه‌ها و رفع آنهاو تجربه‌ای که از اقدامات حوزه کارت هوشمند سوخت در سال‌های گذشته وجود دارد، هیچ محدودیتی و مشکلی در اجرای طرح سوختگیری با کارت هوشمند سوخت شخصی نخواهیم داشت.

در جلسه توجیهی با جایگاهداران (سلیمی) نماینده انجمن صنفی جایگاهداران جنوب استان آذربایجان غربی به دیدگاه ونکته نظریات جایگاهداران در خصوص اجرای این طرح پرداخته و پاسخ‌های لازم توسط روساء نواحی تابعه وکارشناسان ذیریط داده شد.
 
 
انتهای پیام/م
 

لزوم جلوگیری از قاچاق سوخت 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.