مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از اعمال معافیت پرداخت مابه التفاوت ۲۰۰ لیتر سوخت نفتگاز برای کامیون‌های ایرانی به مقصد اقلیم کردستان عراق در جایگاه مرزی تمرچین پیرانشهر خبر داد.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآوردن‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:در راستای کمک به تسهیل روند صادرات، رونق کسب و کار و حمایت از رانندگان کامیون‌های ترانزیتی خروجی از مرز تمرچین پیرانشهر، طرح اعطای معافیت پرداخت مابه التفاوت نرخ نفتگاز به کامیون‌های ایرانی خروجی از این مرز از ابتدای مرداد مای سال جاری آغاز شد.

او افزود:با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده این منطقه با سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، گمرک وبا ثبت کد راهنامه بین الملی رانندگان در سامانه فروش مرزی معافیت ۲۰۰ لیتری به کامیون‌های خروجی به کشور عراق تعلق می‌گیرد.

فعال پور تصریح کرد: رانندگان کامیون‌های ایرانی که قصد خروج از مرز تمرچین پیرانشهر را دارند می‌توانند از این معافیت ۲۰۰ لیتری با پرداخت قیمت داخل کشور استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به تردد روزانه نزدیک به ۲۰۰ کامیون از مرز تمرچین افزود:اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شده وانتظار می‌رود با اعمال این بسته تشویقی شاهد رونق هرچه بیشتر در صاردات، از طریق این پایانه مرزی در آینده نزدیک باشیم.
 
انتهای پیام/م

کامیون‌های ایرانی از پرداخت مابه التفاوت نرخ سوخت نفتگاز  معاف شدند

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.