در سومین دوره رقابت‌های مچ اندازی بانوان کشور، گیلانی‌ها در دو رده سنی حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دانیال حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان گفت: در این رقابت‌ها که ۱۷۳ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تیم بانوان گیلان در رده سنی امید (راست دست) مقام اول کشور را بدست آورد و در رده سنی جوانان (راست دست) نیز رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
او با بیان اینکه در این رویداد بزرگ کشوری خانم مرزوقی نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز حضور داشتند از ره آورد بسیار اثرگذار رقابت‌ها گفت و افزود: مسابقات در سه رده سنی دست چپ و راست با رقابت دیدنی ورزشکاران در مدت ۲ روز برگزارشد، که در رده سنی امید با ۳۴ شرکت کننده در بخش راست دست تیم‌های گیلان، تهران و گلستان و در بخش چپ دست نیز تیم‌های تهران، گیلان و گلستان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
حاتمی تعداد شرکت کنندگان در رده سنی جوانان را ۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های تهران، گیلان، کردستان و لرستان مشترکا، بترتیب اول تا سوم (چپ دست) شدند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان شرکت کنندگان در رده سنی بزرگسالان را ۱۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: در این قسمت که از شور و هیجان بیشتری برخوردار بود، ورزشکاران استان‌های خوزستان، مازندران و تهران و در بخش چپ دست تیم‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی و مازندران مشترکا ً، بترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
او تصریح کرد: در رقابت‌های بانوان مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور استان‌های کرمان، تهران، خراسان رضوی، گیلان الف، گیلان ب، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، گلستان، بوشهر، قزوین، لرستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد شرکت بوده بودند.

انتهای پیام/آ

قهرمانی مچ اندازان گیلانی در مسابقات کشوری

برچسب ها: بدنسازی ، مچ اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.