سومین مسابقات مچ اندازی بانوان در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش جوانان استان گیلان گفت:سومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه۱۰مرداد به مدت ۲روز درسالن نامجو یادگار امام رشت آغاز شد.
او با بیان اینکه ۱۴۵ورزشکار این رشته در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در قالب ۲۲ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند. افزود:بانوان ورزشکار شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها متشکل از ۱۳ نفر در رده سنی جوانان، ۱۹ نفر در رده سنی امید و ۱۱۳ نفر نیز در رده سنی جوانان که در دو بخش راست دست و چپ دست با هم رقابت می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش جوانان استان گیلان گفت: در این مسابقات بانوان راست دست با هم به رقابت پرداختند که در پایان دور اول، ورزشکارانی از استان‌های گیلان، گلستان و تهران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
مرتضی ورزلدوست تصریح کرد:این ورزشکاران از استان‌های خراسان رضوی، گیلان (۲تیم)، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، فارس، گلستان، تهران، بوشهر، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مازندران، لرستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلیویه و بویراحمد و کرمان حضور دارند.

انتهای پیام/آ

رشت میزبان مسابقات مچ اندازی بانوان ایران

برچسب ها: مسابقات ، مچ اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.