درخشش موی تای کاران گیلانی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته موی تای به میزبانی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: دومین دوره استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته موی تای که با حضور دکتر شهرام عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی افتتاح شد و نونهالان و نوجوانان منتخب استان‌ها در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

او افزود: این دوره از رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی نونهال و نوجوان برگزار شد که انجمن موی تای گیلان نیز نمایندگان خود را در هر دو بخش به این مسابقات اعزام کرد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این رقابت‌ها در بخش بانوان از ۳۱ تیرماه تا ۳ مرداد ماه برگزار شده بود که از تیم منتخب گیلان ۹ رزمی کار نونهال و نوجوان حضور یافتند که یک مدال نقره توسط مریم موید ناصری در وزن ۴۲- نوجوانان و دو مدال برنز توسط مهدیه بلوکی ناصری در وزن ۳۲- نونهالان و کبری رجبی حسین آباد در وزن -۶۳/۵ نوجوانان کسب شد.
فاطمه لطیفی افزود:همچنین در بخش آقایان نیز این دوره از ۳ تا ۷ مرداد برگزار شد که تیم منتخب موی تای نونهالان و نوجوانان انجمن موی تای استان گیلان موفق به کسب دو مدال نقره شد که در رده سنی نونهالان امیر حسین تاب توخ زاده بازیکن وزن ۵۰_کیلو گرم و در رده سنی نوجوانان عرفان انصاری فایتر وزن ۶۷_کیلو گرم هر دو موفق به کسب مدال نقره شدند و
او گفت: همچنین سجاد پور صالحی بازیکن وزن ۴۰_کیلو گرم نونهالان و آرتین شکری فایتر وزن ۴۸_کیلو گرم نوجوانان گیلان از سوی کمیته استعدادیابی در طرح استعداد‌های برتر موی تای انتخاب شد.

فاطمه لطیفی تصریح کرد: استاد محمود نیک سیمایی رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان نیز به عنوان مسئول هیات ژوری رینگ A دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور به میزبانی استان یزد این مسابقات را قضاوت کرد.

انتهای پیام/آ

موی تای کاران گیلانی در رقابت‌های کشوری خوش درخشیدند

برچسب ها: موی تای ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.