سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: شرکت‌ها و سرمایه گذارانی که در زمینه توسعه و گسترش ورزش خدمات ارائه دهند با پیگیری این اداره از مالیات معاف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق در نشست مشترک با رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان بافق اظهار داشت: دولت با حمایت‌های مالی بطور غیرمستقیم از ورزش حمایت می‌کند.

او با اشاره به ماده ۱۳۴ مالیات‌های مستقیم مختص باشگاه‌های ورزشی دارای پروانه فعالیت معتبر از وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: امکان حمایت برای فعالان اقتصادی و شرکت‌ها با تامین زیر ساخت ورزشی وجود دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این نشست همچنین با تقدیر از سرمایه گذاران ورزشی این شهرستان خاطر نشان کرد: باید در رابطه با تخفیف ویژه مالیاتی این سرمایه گذاران، اقدامات لازم مبذول شود.

ایزدیان بر لزوم مشارکت شرکت‌ها و سرمایه داران بافقی در ترویج و حمایت از ورزش شهرستان تاکید کرد و افزود: قطعا این کمک‌ها موجب ممانعت نوجوانان و جوانان به معضلات اجتماعی می‌شود.

رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان بافق نیز پس از ارائه راهکار در این خصوص پیرامون اجرایی شدن این موضوع در چارچوب قانون قول مساعد داد.

انتهای پیام/ غ

معافیت‌ مالیاتی خیران و سرمایه گذاران حوزه ورزشی در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.