مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در چهارماه نخست سال جاری یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در چهارماه نخست سال جاری یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

وی افزود: گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب، گازوئیل و سایر محصولات کشاورزی عمده کالا‌های جابجا شده در چهار ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۸۹ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

رحمتی با بیان اینکه ۳۴ هزار حلقه لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

وی وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست واز نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رسیدگی به تخلفات آنان در قالب کمیسیون ماده ۱۲ راهداری خبر داد.

انتهای پیام/ح

۸۹ هزاربرگ بارنامه در اردبیل صادر شده است

برچسب ها: راهداری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.