مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی بیش از 2 میلیون و 407 هزارتن کالا از استان اردبیل به سراسر کشور در 7 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان بار و کالا توسط 82 شرکت فعال بخش حمل ونقل کالا به سایر نقاط کشور ارسال شده است افزود: این کالاها شامل گندم، سیمان و سیب زمینی می باشد که توسط 181 هزار و 600 دستگاه وسیله نقلیه از استان به سراسر کشور حمل شده اند.

وی با اشاره به اینکه علی رغم توطئه های دشمنان و تبلیغات منفی آنان در فضای مجازی وضعیت حمل و نقل در استان بصورت عادی می باشد تصریح کرد:روزانه نزدیک به هزار دستگاه بارگیری در سطح استان اردبیل انجام می شود که از این میزان 500دستگاه مربوط به مرکز اردبیل و مابقی نیز از طریق شهرستان ها انجام می گیرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از جابجایی 361 هزار تن کالا و بار فقط در مهرماه امسال در استان اردبیل  خبر داد و اظهار کرد: این میزان کالا نیز توسط 27 هزار دستگاه به نقاط مختلف کشور بارگیری شده است.

رحمتی گفت: رانندگان استان اردبیل همچون سال های دفاع مقدس که با روحیه انقلابی و بسیجی در عرصه های مختلف درحال فعالیت و نقش آفرینی بودند اکنون نیز با همان روحیه بسیجی و غیرت انقلابی در سنگر کار و اقتصاد در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی از جابه جایی بیش از یک میلیون و 155 هزار مسافر توسط 165 هزار و 390 دستگاه ناوگان در هفت ماهه امسال در استان اردبیل خبر داد وافزود: 58شرکت، موسسه وشعبات مسافری در استان اردبیل در این زمینه فعال است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل آمار رانندگان باری، مسافری، وانت بار و روستائی را برحسب حوزه فعالیتشان داخلی و بین المللی 11 هزار و 365 نفر برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران زحمت کش این اداره کل و تمهیدات انجام شده در زمینه حمل کالا، بار و مسافر در استان هیچگونه مشکل ومانعی وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.