سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان گفت: قطعا از همان ابتدا فکر نمی‌کردیم قهرمان شویم، ولی زمانی که به فینال رسیدیم مطمئن بودم بازی را می‌بریم.

عطایی: مطمئن بودیم فینال را می بریم/ شاید در دنیا ۵ بازیکن مثل اسفندیار نباشدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی  والیبال جوانان کشورمان درباره قهرمانی تیم ملی جوانان در رقابت‌های  قهرمانی جهان گفت: ما می‌دانستیم تیم خوبی داریم به توانمندی هایمان ایمان داشتیم. شرایط را می‌دانستیم، حریفان را می‌شناختیم و قطعا فکر نمی کردیم قهرمان شویم ولی می‌دانستیم باید تلاش کنیم، کار سختی انجام دادیم و هر چه جلو‌تر رفتیم کار سخت تر شد، اما بچه‌های ما در فشار تمرینات و مسابقات توانستند از چالش‌ها خارج شوند ما با ۲ باخت با فینال رسیدیم مطمئن بودیم که بازی نهایی را می‌بریم ابتدا به دلیل فنی و این که بازی فینال به راحتی به پایان نمی‌رسد و فشار خواهد داشت و ایتالیا تا قبل از آن فشاری را تحمل نکرده بود و شکنندگی این تیم و نبود تمرکز را فهمیده بودیم و وقتی به این شرایط رسیدیم توانستیم ببریم. ما مطمئن بودیم تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم.

او افزود: ۷ ،۸ بازیکن لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی بزرگسالان را دارند، ولی باید بدانند که چنین کاری سخت است، من معتقدم تیم ملی بزرگسالان باید آهسته آهسته از این نفرات  استفاده کند تا انگیزه و مهره سوزی نشود.

بهروز عطایی در پایان و درباره امیرحسین اسفندیار کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان هم گفت:  بازیکن با کیفیتی است اگر در دنیا رصد کنید شاید ۵ بازیکن مانند او نباشد، همچنین او تفکر حرفه‌ای مثل دیگر بازیکنان دارد، به عنوان کاپیتان تمام عیار بود و مطمئن باشید در آینده به بالاترین تیم دنیا خواهد پیوست.


بیشتر بخوانید:

داوری: پاداش بزرگسالان را در زودترین زمان ممکن پرداخت کردیم/ طلوع کیان: خوشحالم بچه‌ها دیده شده و از سربازی معاف شدند

تیم ملی والیبال جوانان به ایران بازگشت

تیم ملی جوانان ایران ۳ - ایتالیا ۲/تکمیل نمایش اقتدار در بحرین / مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان بر گردن سرو قامتان جوان


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی جوانان والیبال درباره قهرمانی این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار