سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: والیبال الگویی برای سایر رشته های توپی و‌ تیمی‌ است و باعث‌ جذب علاقه‌مندان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم بازگشت تیم ملی والیبال جوانان گفت: ابتدا این پیروزی غرور انگیز توام‌ با تلاش و‌کوشش والیبالیست‌ها را به همه تبریک‌می گویم. موفقیت بزرگی‌بود، ستودنی است و‌ لایق میهمن و‌ تیمی که با افتخار بر بام دنیا استاد.  این ها سرمایه ما هستند. از زحماتشان تشکر می‌کنیم و امیدوارم والیبالیست های کشورمان بتوانند مدال طلای المپیک‌هم بگیرند.

سعیدی ادامه داد: کار‌های اساسی صورت گرفت و والیبال در نقطه اوج‌ قرار دارد و الگویی خواهد بود برای سایر رشته های توپی و‌ تیمی‌ و باعث‌ جذب علاقه‌مندان خواهد شد و دل مردم را شاد کردند.

او افزود: والیبال تبدیل به هویت ملی شده است و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت. کمیته ملی المپیک‌ سیاست هایش را تدوین کرده است و‌ قطعا حمایت‌های بیشتری هم صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی جوانان جهان و افتخاری دیگر برای والیبال ایران 

ایران ۳ - برزیل صفر/ صعود تاریخی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

تیم ملی جوانان ایران ۳ - ایتالیا ۲/تکمیل نمایش اقتدار در بحرین / مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان بر گردن سرو قامتان جوان / تسلیم لاجوردی پوشان در منامه


انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار