مدیران باشگاه پرسپولیس تهران با درخواست سرمربی آرژانتینی تیم شان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود، پس از بازگشت از اردوی ترکیه، ۲ بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران انجام داد و به ۲ پیروزی رسید و حال با درخواست کالدرون، قرار است سرخپوشان چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده نیز با فولاد خوزستان و نساجی مازندران دیدار کنند.

سرمربی آرژانتینی از مسئولان باشگاه خواست تا بازی‌های دوستانه بیشتری برای تیم فراهم شود که با موافقت مدیران همراه شد و پرسپولیس در بازی‌های دوستانه بازی خواهد کرد. البته زمانیکه سرمربی آرژانتینی درباره شروع لیگ از مسئولان تیم پرسید، آن‌ها اظهار بی اطلاعی کردند، اما کالدرون این موضوع را به سود پرسپولیس می‌داند تا این تیم بتواند فرصت از دست رفته را جبران کند.

همچنین کالدرون از عملکرد کلی بازیکنان در تمرینات رضایت دارد و معتقد است بازیکنان شرایط بدنی و فنی خوبی دارند.

مهاجم امیدها، پدیده سرخپوشان

در دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، کالدرون به بیشتر بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد و تیم جوان و با تجربه‌ای را به زمین فرستاد که در بین آن‌ها نام امیر روستایی نیز دیده می‌شد. او در صحنه گل اول پرسپولیس با یک حرکت تکنیکی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و موفق گردید از زاویه بسته، گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند. همچنین او در نیمه دوم با ارسال پاس عالی به محوطه جریمه عبدی را فرصت موقعیت کرد تا گل دوم را بزند و به همین دلیل کالدرون از او تعریف و تمجید‌های زیادی کرد.

لازم به ذکر است، روستایی که از پیکان به پرسپولیس آمد، عضو تیم امید است و در اولین بازی خود برای پرسپولیس که مقابل نیروی زمینی انجام داد، موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مهاجم برزیلی/ رکورد ویژه برای مایگا

دلیل غیبت کاپیتان پرسپولیس مقابل پیکان چه بود؟

مهاجم جدید پرسپولیس به ایفمارک می‌رود/ مایگا از یکشنبه در تمرینات


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار