سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت دیدار تیمش مقابل پیکان تهران را از دست داد.

چرا کاپیتان پرسپولیس مقابل پیکان بازی نکردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار تدارکاتی، تیم‌های پرسپولیس تهران و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

سید جلال حسینی، کاپیتان با تجربه پرسپولیسی‌ها به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود و قرار است با صلاحدید کادرفنی رو در روی نفت مسجد سلیمان بازی کند.  

کاپیتان پرسپولیس چند روزی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت بود و پس از رفع مصدومیت فقط تعداد جلسات کمی تمرین کرد و به همین دلیل کالدرون تصمیم گرفت از کاپیتان تیمش در بازی تدارکاتی برابر پیکان استفاده نکند تا پس از رسیدن به آمادگی کامل برای تیم به میدان برود. به نظر می‌رسد او مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد.

البته سرمربی آرژانتینی سرخپوشان قرار است در لیگ برتر از زوج خلیل زاده  و کنعانی زادگان استفاده کند و با استناد بر این موضوع سید جلال فرصت کمی برای بازی در پرسپولیس خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالات حوالی پرسپولیس/ رضا اسدی جایگزین ربیع خواه می‌شود؟

نشست مشترک مدیرعامل پرسپولیس و کالدرون به زودی برگزار می‌شود

بیرانوند جواب ایتالیایی‌ها را داد/ ریزه اسپور به دنبال جذب علیپور


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
عارف مشیری
۲۲:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام به همه سرخ دوستان عاشق به نظر بنده پرسپولیس نیاز به ۲مهاجم طراز اول داره مثل هاسکیچ یا اقای گل لیگ سنگال همچنین نیم فصل هم تقویت در دفاع راست و هافبک دفاعی دوران بازی ماهینی ربیع خواه به پایان رسیده وانشاالله با پوکر قهرمانی سید جلال هم از فوتبال تو اوج خداحافظی کنه خیلی خوبه. به امید مدیر عامل جدید از ریشه پرسپولیس کبیر. دادکان عابدینی گرشاسبی پروین کلانی
آخرین اخبار