حسن زاده دباره حاشیه های دیدار نبمه نهایی جام حذفی فوتبال بین تیم های پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی داد.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر فرشید آقابالازاده، هوادار مضروب تیم پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان و انتقادهای او نسبت به بی توجهی برخی مراجع نسبت به وضعیت خود اظهار داشت: درباره اتفاق های دیدار سپاهان- پرسپولیس آنچه لازم بود در دو بخش رسیدگی شد. بخشی از این پرونده در قالب محرومیت و تنبیهات تیم ها در دادنامه اول تعیین شد و با توجه به رسیدگی به خسارت وارد شده به افراد حقیقی، رای دوم را هم صادر کردیم. به صورت مثال خسارتی که به اتومبیل همین هوادار تیم پرسپولیس وارد شده بود را هم در رای دوم در نظر گرفتیم. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از حوادث بازی در اصفهان پرونده ای در مراجع قضائی تشکیل شده بود، برخی از افراد از طریق این مراجع پیگیر پرونده بودند. کمیته انضباطی به عنوان رکن قضائی فدراسیون صلاحیت رسیدگی به خسارت جانی افراد را ندارد و مسلما اگر فرشید آقابالازاده که بارها در کمیته انضباطی حضور یافته و از سوی همکاران من ارشاد قانونی شده است،  پس از اتمام مراحل رسیدگی به پرونده اش از سوی مراجع قضائی اصفهان، درباره خسارت های جسمانی که به او وارد شده است خواستار رسیدگی باشد می تواند به رکن قضائی فدراسیون فوتبال مراجعه کند.

حسن زاده تصریح کرد: درباره صحبت های اخیر او با یک خبرگزاری باید بگویم ما در کمیته انضباطی وظیفه قانونی خود را انجام داده ایم و تا جاییکه لازم بود در حوزه خسارت های مالی با سرعت، دقت و رعایت حقوق آسیب دیدگان رای دادیم. از مصاحبه آقابالازاده هم اینگونه برداشت می شود گلایه او به این دلیل است چرا اورژانس اصفهان با وجود نام بردن از مصدومان آن بازی اسم  آقابالازاده را در فهرست خود نیاورده است و اینکه او در مراجعه و پیگیری پرونده قضائی خود و جمع آوری دلایل در تشکیلات فوتبال اصفهان، به زحمت افتاده از دست ما خارج است. تا جایی که من اطلاع دارم مراجع قضائی اصفهان، مسئولان هیئت فوتبال این شهر و مدیریت باشگاه سپاهان حمایت و تلاش لازم برای رسیدگی به پرونده مصدومان این حادثه را دارند و انشالله نگرانی آقابالازاده هم به زودی مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی درباره ادعای این هوادار مضروب نسبت به از کار افتادگی دوربین های مداربسته ورزشگاه نقش جهان گفت: اظهارات او درباره نرم افزار و سخت افزارهای ورزشگاه هم باید از سوی مسئولان استان اصفهان بررسی شود. به صورت مسلم برای رسیدگی به این پرونده دلایل و مدارک کافی مانند عکس، فیلم، شهادت شهود و ... وجود دارد و به همین دلیل زمانبر موضوع رسیدگی به آسیب بدنی نباید نگران کننده باشد چراکه این موضوع هم به دقت بررسی می شود و مرجع قضائی هم تصمیم نهایی را خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: توضیح فدراسیون فوتبال در مورد رای کمیته اخلاق و متخلفان جام حذفی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار