بشار رسن قرار است به زودی به تمرینات تیم سرخپوش پایتخت بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در این تیم عملکرد خوبی داشت، پس از حواشی فراوان در جمع سرخپوشان ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد تا بازهم شماره ۵ پرسپولیس را برتن کند.

پرسپولیسی‌ها که با مشکلات مالی زیادی رو به رو هستند، هنوز نتوانستند بخشی از طلب رسن را بدهند، اما با این بازیکن توافق کرده اند و قرار است او امشب به تهران بیاید تا در تمرینات شرکت کند.

رسن برای رفع مصدومیت کتف خود به قطر رفت و سپس به عراق بازگشت و قرار است فردا (شنبه) در تمرینات نوبت عصر پرسپولیس شرکت کند. این بازیکن همراه با فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی و ... هافبک‌های وسط پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

قرارداد مایگا یکشنبه امضا می‌شود

خبر دیگر اینکه قرار است مایگا فردا (شنبه) آخرین تست‌های پزشکی خود را پشت سر بگذارد و سپس قراردادش را قطعی کند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این بازیکن مالیایی قرارداد خود را یکشنبه امضا و سپس در تمرینات حضور خواهد یافت. این بازیکن که زمانی کاپیتان تیم ملی مالی بوده است، سابقه بازی در تیم‌های باشگاه‌های لمان، سوشو و متز در فرانسه، وستهام و کوییز پارک رنجرز در انگلیس، النصر عربستان، الاتحاد کلبا و عجمان امارات و  بوریرام تایلند را دارد.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مهاجم برزیلی/ رکورد ویژه برای مایگا

دلیل غیبت کاپیتان پرسپولیس مقابل پیکان چه بود؟

مهاجم جدید پرسپولیس به ایفمارک می‌رود/ مایگا از یکشنبه در تمرینات


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار