جانشین مدیر ارشد بنیاد برکت استان خوزستان از اجرای طرح‌های اشتغال زایی در بنیاد برکت استان خبر داد.

عبدالعزیز فدعمی جانشین مدیر ارشد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به عملکرد خوب اشتغالزایی طی پارسال گفت: یک هزار و ۷۳۵ طرح‌های اشتغالزا در بنیاد برکت شامل؛ یک هزار و ۲۴ طرح در زمینه دام سبک، ۳۰۸ طرح در زمینه دام سنگین، ۲۴ طرح زنبور داری، ۱۵ طرح ژل صنایع دستی و ۳۶۴ طرح خدمات و صنایع خُرد خانگی ایجاد شد.

او درخصوص تعداد طرح‌های اشتغالزا اجرا شده در سال جاری بیان کرد: تاکنون مشخصات ۵ هزار و ۲۴۸ نفر متقاضی به منظور استفاده از این طرح‌ها اخذ شده که ۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در ۲۷ شهرستان استان اجرا خواهد شد.

فدعمی اظهار داشت: همچنین یک هزار طرح اشتغالزایی دیگر در بخش شعیبیه با توجه به پتانسیل منطقه و با هماهنگی بنیاد برکت در مدت ۳ سال انجام می‌شود.

بنیاد برکت با هدف محرومیت‌زدایی، کاهش فقر و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و روستایی، چند طرح و الگو را شامل «آسمان» (آیین‌نامه‌ی سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی)، «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زایی برکت)، «آفتاب» (آیین‌نامه فقرزدایی و توان‌افزایی برکت) و هم‌چنین مدل «مهتاب» (مدل هادی تلاش اقتصادی برکت)، برای ایجاد اشتغال در این مناطق در دستور کار دارد.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح‌های اشتغالزا در مناطق محروم

برچسب ها: اشتغال ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک زمین دارم یک هکتار میخام کار کشاورزی انجام بدم ولی از لحاظ مالی توان ندار لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
جابرمنصوری
۱۹:۴۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
سلام .بنده داری دوهکتارزمین هستم که حدودآیک هکتاروسه هزارمترآن آماده برای پرورش ماهی شده وحتی درزمین مابقی میتوانم طرح دامداری راایجادکنم ولی متآسفانه ازلحاظ مالی خیلی ضعیف هستم تقاضادارم که بنده رادرموردطرح پرورش ماهی کمک کنید.بسیارسپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
سلام
ی مکان مناسب دارم ۵۰۰۰متر قبلا دامداری بوده مجهز و کامل
و مقداری زمین جهت کاشت و همکاری
Iran (Islamic Republic of)
جابرمنصوری
۱۹:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
سلام دوهکتارزمین دارم درحوزه شهرالوان که یک هکتاروسیصدمتربرای پرورش ماهی آماده شده که بنده مشکل مالی جهت خریدبچه ماهی وخوارک دارم خواهشمندم دراین موردبااینجانب مساعدت نمایید.متشکرم