سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به برنامه‌های فنی مربیان تیم ملی، نیاز بود حتماً در یک تورنمنت بین المللی برخی کشتی گیران ارزیابی شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام جایزه بزرگ گرجستان روز‌های ۱۵ تا ۲۰ مردادماه در شهر تفلیس برگزار می‌شود و رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در سالن باریس آرنا شهر نورسلطان کشور قزاقستان انجام خواهد شد که طی آن ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بر همین اساس هادی حبیبی درباره اردوی فعلی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: در حال حاضر ۷ کشتی گیر یعنی محمدباقر یخکشی، کامران قاسم‌پور، ایمان صادقی، بهمن تیموری، یونس امامی، رضا افضلی و علیرضا سرلک در اردوی تیم ملی حضور دارند و با اضافه شدن چند آزادکار دیگر تیم منتخبی راهی رقابت‌های جام جایزه بزرگ گرجستان خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جام جایزه بزرگ گرجستان جایگزین تورنمنت لهستان شد گفت: به دلیل مشکلات ویزای کشور لهستان و اینکه از نظر فنی نیاز مُبرم به حضور در یک رقابت بین المللی داشتیم، تورنمنت گرجستان جایگزین لهستان شد و ان شاالله با یک تیم منتخب راهی این رقابت‌ها خواهیم شد.

حبیبی درباره برنامه‌های تیم ملی بعد از جام جایزه بزرگ گرجستان عنوان کرد: طبق برنامه ریزی تدوین شده سه مرحله اردوی دیگر تا رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ باقیمانده، در صورت مهیا بودن شرایط یکی از اردو‌ها را خارج از تهران دنبال خواهیم کرد و در غیر این صورت تا زمان اعزام به قزاقستان در خانه کشتی اردو‌های ملی پوشان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

جواب چند ثانیه‌ای قهرمان ایران به بی اخلاقی کشتی گیر آمریکایی +فیلم

نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند


انتهای پیام/

صحبت‌های سرپرست تیم ملی درباره وضعیت کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار