۲ نماینده کشورمان به مدال طلای مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در بلغارستان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روز‌های ۷ و ۸ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که در پایان رحمان عموزاد در وزن ۴۸ کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و مهدی ویسی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بر همین اساس رحمان عموزاد نماینده وزن ۴۸ کیلو گرم کشورمان پس از کسب مدال طلا گفت: خدا را شکر می کنم که برای دومین سال به مدال طلا رسیدم و از تمام کسانی که برای موفقیت من زحمت کشیدند بی نهایت تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم سایر بچه ها نیز در پنج وزن دوم صاحب مدال های خوشرنگ شوند و در نهایت تیم ایران روی سکوی نخست مسابقات قرار گیرد.

همچنین امیرحسین فیروز پور نیز بعد از کسب مدال طلای وزن ۸۰ کیلوگرم اظهار داشت: از این که توانستم مزد زحمات خودم، کادر فنی و خانواده ام را بگیرم خدا را شاکرم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانم در مسیر موفقیت گام بردارم.

وی افزود: از همه مردم عزیز کشورم برای دعای خیرشان تشکر می کنم و قول می دهم با همه وجود برای کسب مدال های خوشرنگ در مسابقات بعدی نیز تلاش کنم.

گفتنی است در پایان مسابقات روز نخست تیم ایران با ۸۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های روسیه با ۶۵ امتیاز، هند با ۶۰ امتیاز، ازبکستان با ۵۵ امتیاز، ژاپن با ۵۳ امتیاز و آذربایجان با ۴۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم تا ششم قرار دارند.


بیشتر بخوانید:نصیرزاده: فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگِ پویا برنامه جدی دارد


انتهای پیام/

۲ مدال طلا و یک نقره برای ایران در روز نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار