معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از تداوم مصرف بالای آب در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: میزان بدهی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به شرکت آب و فاضلاب استان تا ۲۰ خرداد ماه امسال ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی به آبفا/ ۸۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در سرپل‌ذهاب ساماندهی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رضا داوودی با بیان اینکه مصرف آب در مناطق زلزله‌زده نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی از نظر کاهش ایجاد نشده است گفت: تاکنون حدود ۸۰۰ انشعاب غیرمجاز در سرپل‌ذهاب ساماندهی شده و تأسیسات تأمین آب این شهر همچنان با تمامی ظرفیت در مدار بهره‌برداری است.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده، عملیات ساماندهی انشعابات و تعیین میزان مصرف و صدور قبض مشترکان خانگی آغاز شده، اما تاکنون قبضی بین مشترکان توزیع نشده است. میزان بدهی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تا ۲۰ خرداد ماه امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: بیش از ۲۰ هزار انشعابات مناطق زلزله‌زده آسیب‌دیده از بین رفته است که نیاز به تأمین اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دارد و همچنین هزینه‌های فروانی برای تأمین آب و جمع‌آوری فاضلاب از جمله ۱۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری صرف شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

بیش از ۲۰ هزار انشعابات مناطق زلزله‌زده آسیب‌دیده از بین رفته است

برچسب ها: اب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.