رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت گناوه گفت: اتحادیه‌های فنی و تخصصی نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد.

اتحادیه‌های فنی و تخصصی نظارت بیشتری بر بازار داشته باشدمحمدحسین داریونی در دیدار با هیات مدیره اتحادیه صنف فلزکاران شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود:اتحادیه صنف فلزکاران یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین اتحادیه‌ها است که نظارت هرچه بیشتر بر کیفیت کار اعضای اتحادیه در اولویت‌های کاری  قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال ضعیف برخی اعضای اتحادیه در زمان ثبتنام و برگزاری انتخابات طبق قانون نظام صنفی آن اتحادیه‌های صنفی تقریبا مشابه ادغام می‌شوند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت گناوه ادامه داد:ادغام چند صنف با صنف فلزکاران باعث بروز مشکلاتی شده است.

داریونی تصریح کرد: رسیدگی و پیگیری شکایات مردمی در اتحادیه‌های فنی و استفاده از کارشناسان مجرب باید از دغدغه‌های مهم هیات مدیره باشد.

وی ضمن ارایه گزارش مختصری از عملکرد اتحادیه گفت: در سه ماه اول سالجاری تعداد ۱۴ شکایت صنفی به این اتحادیه رسیده است که ۶ شکایت آن در محل اتحادیه توسط کمیسیون رسیدگی به شکایات حل و فصل و مابقی به مراجع قانونی ارسال شده است.

رئیس اتحادیه فلزکاران گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در همین بازه زمانی سه فقره پروانه کسب جدید صادر و ۳۹ پروانه کسب تمدید و همچنین تعداد ۱۳ واحد صنفی بدون پروانه کسب جهت پلمب به اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی معرفی شده اند.

علی پیمان بیان کرد: چناچه مردم شکایت یا گزارشی از گرانفروشی و سایر تخلفات اعضای اتحادیه صنف فلزکاران در سطح شهر داشته باشند می توانند با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و یا  به کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

نظارت بیشتری بر بازار انجام بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.