امام جمعه شهرستان اندیمشک، تریبون نماز جمعه را محل بیان خدمات جمهوری اسلامی و کارگزارانش عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک در نشستی که با خبرنگاران این شهرستان داشت، پیرامون مسائل مختلف شهر با آن‌ها به بحث و گفت‌وگو و پاسخ به پرسش‌های آن‌ها پرداخت.

او افزود: مسئولان باید در نماز جمعه مسائل را با مردم در میان بگذارند، چراکه نماز جمعه برای بیان نیاز‌های آموزشی، اجتماعی و... جامعه است.

تریبون نماز جمعه محل بیان خدمات جمهوری اسلامی و کارگزارانش است

حسینی نوری اهل عمل بودن شخص امام جمعه، نحوه تعامل با مسولان شهر، در دسترس بودن امام جمعه، حضور در برنامه‌های فرهنگی، مردمی بودن، عملکرد امام جمعه در طول هفته را به منظور جذب مردم به نماز جمعه بسیار موثر عنوان کرد.

او اذعان داشت: امام جمعه مدیر و اداره نیست، امام جمعه پدر است که فرزندانش را به یک چشم نگاه می‌کند و تمام صلاح امام جمعه عمل فردی و اخلاقیاتش است که در سایه این می‌تواند کاری را پیش ببرد.

امام جمعه شهر اندیمشک حضور در صلح و سازش ها، حمایت از برنامه‌های فرهنگی بیان و پیگیری مشکلات مردم را مواردی از کارکرد‌های نهاد امام جمعه برشمرد.

تریبون نماز جمعه محل بیان خدمات جمهوری اسلامی و کارگزارانش است

سید مصطفی حسینی نوری با اشاره به نحوه‌ی پیگیری مشکلات شهرستان اظهار کرد: ابتدا مشکلات مردم را مستقیم با مسئول اداره طرح می‌کنیم و اگر به نتیجه نرسید به تریبون نماز جمعه کشیده می‌شود.

او در پایان به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: در مسائل سیاسی ذره‌ای از مواضع انقلاب، نظام و رهبری عدول نکرده ایم، هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند برای ما محترم است، قطعا له یا علیه کسی سخن نمی‌گوئیم و بالاخره همه باید یاد بگیریم قانونمند باشیم و حریم و حرمت نظر مردم را حفظ کنیم و منتخب مردم و خروجی صندوق‌ها برای همه محترم باشد.

تریبون نماز جمعه محل بیان خدمات جمهوری اسلامی و کارگزارانش است

انتهای پیام/گ

نماز جمعه، نماد یکرنگی جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.