سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از اجرای طرح ابتکاری فرهنگ سازی ترافیک به مدت ۳ روز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح فرهنگ سازی ترافیک در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد مهدی کریمی، سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: طرح فرهنگ سازی ترافیک از نهم مردادماه سال جاری به مدت ۳ روز در رفسنجان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح فوق یک طرح ابتکاری بوده اظهار داشت: بمنظور اشاعه فرهنگ ترافیک این طرح در میدان علی ابن ابیطالب رفسنجان اجرا می‌شود و نیرو‌های پلیس با توزیع بروشور به رانندگان عبوری، آیتم‌های رانندگان خوب را به اطلاع شهروندان می‌رسانند.

او ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، داشتن سرعت مطمئنه، عدم استفاده از تلفن همراه، ایستادن پشت خط عابر پیاده، رعایت حجاب بانوان از جمله آیتم‌های مد نظر پلیس است و چنانچه راننده‌ای این آیتم‌ها را رعایت کند توسط همکاران ما با احترام نظامی متوقف و با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر ازآن‌ها تقدیر می‌شود.

سرهنگ کریمی گفت: اگر راننده‌ای سه بار مورد تقدیر پلیس قرار گرفت در محلی که در نظر گرفته شده عکس وی به صورت بنر چاپ می‌شود تا شهروندان هم با راننده قانونمند آشنا شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران اجباری است و همچنین این طرح به زودی در شهرستان اجرا می‌شود، افزود: هر خدمتی که پلیس انجام می‌دهد به نفع جامعه و هدف اصلی آن سلامت جان مردم می‌باشد.
انتهای پیام/ح

فرهنگ سازی ترافیک در رفسنجان

برچسب ها: ترافیک ، فرهنگ سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار