مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با ۴ خطه کردن حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی تا دو سال دیگر همه ۳۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی استان به بزرگراه تبدیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از حدود ۳۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی استان حدود ۷۰ کیلومتر ۴ خطه شده است و ما بقی هم تا سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین برای بهسازی و روکش ۴۰۰ کیلومتر راه برنامه داریم که باید این برنامه به طور متوسط سالانه در ۵۰ تا ۹۰ کیلومتر از راه‌های استان انجام شود.

دبیر شورای مسکن استان در مورد موضوع مسکن مهر هم گفت : در مجموع در استان قزوین ۵۵ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که حدود ۸ درصد از این واحد‌ها باقی مانده است و تا آخر سال به اتمام می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴۲۵ واحد هم در مذاکره با کمیته امداد به نیازمندان و مددجویان تحویل داده شده است که از این تعداد حدود ۷۰ زنان سرپرست خانوار هستند.

او با اشاره به برنامه پژوهشی مشاور مسکن گفت: برای اجرای بهتر و اثرگذارتر برنامه اقدام ملی مسکن نیز اطلاعات و آمار وضعیت مسکن در نقاط شهری استخراج شده و در حال تجزیه و تحلیل جهت برنامه ریزی است.

انتهای پام/ک

جلسه شورای معاونین و روسای ادارات راه و شهرسازی در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.