استاندار خراسان رضوی گفت: استفاده از تمام ظرفیت حکومتی خراسان رضوی برای گام برداشتن در مسیر توسعه امری ضروری است.

هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان استمرار یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: معتقدیم که می‌توانیم بسیاری از فرایند‌ها را با شجاعت مدیران در استان حذف کرده و زمینه را برای ارتقاء فضای کسب و کار استان و رضایت مندی مردم فراهم کنیم تا هم ضریب اعتماد مردم و هم نرخ سرمایه گذاری را افزایش دهیم.

او تصریح کرد: سعی می‌کنیم همواره با توجه به موضوعات استانی نشست‌هایی در مشهد با حضور مقامات عالی یا در تهران داشته باشیم، به عنوان مثال در دو هفته گذشته جلسه‌ای را با سران قوه مقننه، قضائیه، معاون ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتیم که بسیار موثر بود بر این اساس بنابراین مواردی که مدیران اجرایی قابلیت طرح در سطح ملی ندارند را به مدیرکل حوزه استاندار اعلام کنند تا در سطح ملی پیگیری کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: هر جایی که امکان دارد مدیران اجرایی بخش عمده‌ای از مشکلات را با هم افزایی در استان حل کنند همانند هفته پیش که مشکلی را در سطح استان حل کردیم درحالی که اگر قرار بود مسیر طبیعی آن را طی کنیم باید حدود یک سال وقت برای آن می‌گذاشتیم.

رزم حسینی افزود: با استفاده از ظرفیت حکومتی خراسان رضوی می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و مسیر را برای توسعه استان هموار‌تر کنیم.

احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از صحبت‌ها و پیگیری‌های زیاد استاندار و نمایندگان مجلس یک مرحله از تخصیص‌های عمرانی سال ۹۸ واریز شد، و بخشی دیگر از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان در مرحله بعدی تا شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

او تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم میزان درصد جذب خودمان را در روستا‌ها به همت کارگروه اشتغال استان فعال‌تر کنیم.
 
انتهای پیام//م.ی
 

رضایت مردم در گرو ارتقای فضای کسب و کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.