نشست خبری معاون مستعفی استقلال این روز‌ها با واکنش منزوی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مستعفی باشگاه استقلال با برگزاری نشست خبری خود صحبت هایی را بیان کرد که بخشی از بحث ها به کامران منزوی ربط پیدا می کرد تا جایی که این عضو هیئت مدیره هم علی خطیر را بی جواب نگذاشت در واکنش به صحبت های او گفت: صحبتی راجع به اظهارات او ندارم. فقط آقای خطیر بیایند شال‌گردنشان را که در دفتر من جا مانده، ببرند!

اما صحبت‌های خطیر راجع به منزوی گویا به مسائل پشت پرده باز  می گردد چراکه معاون مستعفی اعلام کرده بود یکی از اعضای هیئت مدیره خواهان این بود که بازیکنانی همچون پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، علی کریمی، فرشید باقری و روزبه چشمی در تیم نباشند و در صورت تکذیب هم دست به افشاگری می زند و سند و مدارک ارائه می کند.

اما در این میان بحث شال گردنی که منزوی عضو هیئت مدیره اعلام کرد باعث سوال است و معاون مستعفی هم گویا در جواب صحبت های این عضو به تازگی اعلام داشته که هوا سرد بود و شال گردنم موقع برگشتن، در دفتر جا مانده است.

به هر ترتیب گویا مسائل پشت پرده ای در نشست های هیئت مدیره استقلال رخ داده که معاون مستعفی و عضو هیئت مدیره بیشتر از هواداران استقلال در جریان آن هستند.


بیشتر بخوانید:

مهدی قائدی سوژه شد+ عکس

استقلال در جذب ۲ بازیکن خارجی به بن بست می‌خورد

مراسم جشن پیراهن استقلال لغو شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اسم چند نفر را رو تخته نوشته که اینا نباشن بخاطر اینکه راه را برای اومدن
قلعه نوعی باز کنه که تیرش به سنگ خورد البته چن تا بازیکن خوب را استقلال از دست داد
آخرین اخبار