جشن بزرگ سفیر آفتاب هر شب در مناطق حاشیه‌ای و محروم خراسان شمالی با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج و دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حمید نظریان مدیر اجرایی قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری اوج، مجموعه فرهنگی سفیر آفتاب به مدت یک هفته در نقاط مختلف استان خراسان شمالی با تاکید بر مناطق حاشیه‌ای، اجرای برنامه می‌کند.

نظریان با بیان اینکه افزایش امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه یکی از مطالبات ویژه مقام معظم رهبری است، افزود: با توجه به وجود برخی محرومیت‌های فرهنگی در استان خراسان شمالی٬ این مجموعه با برگزاری برنامه‌های مختلف و با هدف ایجاد امید در جامعه و تعمیق ارزش‌های دینی در استان حضور پیدا می‌کند.

او حواشی شهر بجنورد را محل اجرای برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: شهربازی، میدان جوادیه، خیابان حر پارک الهیه و شهرک گلستان از جمله محل‌های اجرای این برنامه هستند.

نظریان تاکید کرد: برنامه محوری سفیران آفتاب معرفی و تقدیر از قهرمانان محله اعم از خانواده‌های شهدا، ورزشکاران، الگو‌های موفق در محله و همچنین کارآفرینان است.

نظریان مدیر اجرایی قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: عوامل اجرایی برنامه سفیر آفتاب در محلات نیز افراد فعال فرهنگی محلات هستند. همچنین اهدای جهیزیه توسط بنیاد اجتماعی برکت احسان نیز از دیگر برنامه‌های سفیران آفتاب است.

انتهای پیام/د

برگزاری جشن بزرگ سفیر آفتاب در مناطق حاشیه‌ای و محروم خراسان‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.