فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شجره طیبه بسیج نتیجه تمام نشدنی جمهوری اسلامی است و برای مقابله با چالش‌هایی که ازسوی دشمنان طراحی می‌شود، تشکیل شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) استان اصفهان دیروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اظهار کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز نهال انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن ۵۷ کاشته شد چنان قابلیتی رسیده است که آمریکا را هدف درگیری قرار داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) یادآور شد: اگر صدام را تحریک کردند که به کشور ما حمله کند و ما غافلگیر شدیم، با تدبیر امام خمینی (ره) از نیروی مردمی برای بیرون راندن دشمن استفاده کردیم و پس از آن به دنبال آن رفتیم تا قدرت بازدارندگی خودمان را تا حدی بالا برود ببریم که دشمن چشم طمع به کشور ما نداشته باشد.

او افزود: امروز به برکت حمایت و حضور و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب به درجه‌ای از توانمندی رسیدیم که اگر دشمن یکی بزند ده تا می‌خورد، به شرایطی رسیده‌ایم که ضربت متقابل را بلافاصله می‌زنیم و این محصول پیروی از ولایت است.

فدا تصریح کرد: از مشخصه‌های اصلی شجره طیبه بسیج پیروی از امامین انقلاب است، اگر امروز قشر متوسط و ضعیف جامعه با مشکلات مواجه هستند به واسطه بی‌توجهی به تدابیر رهبری است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) بیان کرد: حضور در صحنه بسیجیان این ظرفیت را برای انقلاب اسلامی فراهم کرده که بگوییم علی‌رغم توطئه‌های دشمن خروج آمریکایی‌ها از منطقه نزدیک است، امروز افرادی که در دولت‌های غربی مسؤولیت داشتند اعتراف می‌کنند جمهوری اسلامی از مردم خودش دفاع کرده است.

او خاطرنشان کرد: امام صادق از محوری‌ترین نواحی استان است که بخش اعظمی از مدیریت و هدایت این ناحیه را پاسدارانی بر عهده داشتند که امروز بازنشسته شده‌اند.

فدا اضافه کرد: شجره طیبه بسیج نتیجه تمام نشدنی جمهوری اسلامی است و برای مقابله با چالش‌هایی که توسط دشمنان طراحی می‌شود، تشکیل شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) استان اصفهان عنوان کرد: ظرفیت و توانمندی بسیج بیش از ظرفیتی است که در افراد و ارتباطات مشاهده می‌کنیم، اگر در رده‌های مختلف از این ظرفیت استفاده بکنیم زودتر به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

در این مراسم از زحمات علی مقواساز فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تقدیر و نصر اصفهانی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب شد.

پیش از این نیز علی مقواساز به عنوان جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان منصوب شده بود و محمد نصر اصفهانی نیز پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم و معارفه مسؤول ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.