مسؤول گروه فرهنگی فانوس از اعزام کاروان زیارتی ۱۳۰۰ نفره دختران اصفهان به مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد داستان‌پور مسؤول گروه فرهنگی فانوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: گروه فرهنگی فانوس مطابق رسم هرساله کاروان زیارتی را به مشهد مقدس اعزام می‌کند که امسال ۱۳۰۰ دختر روز جمعه ۴ مرداد به مشهد مقدس سفر کردند.


او با اشاره به اینکه حدود ۱۳ سال پیش با توجه به کمبود برنامه‌های فرهنگی مخصوص دختران گروه فانوس را راه‌اندازی کردیم ادامه داد: وجه تمایز این حرکت نسبت به برنامه‌های مشابه برگزاری اردو توسط دختران است، به نحوی‌که به جز مسؤول گروه تمامی ۲۰۰ خادم کاروان زیارتی از میان اعضای گروه فانوس هستند.

مسؤول گروه فرهنگی فانوس عنوان کرد: در کنار ۱۳۰۰ نفری که از طریق اتوبوس در این حرکت مشارکت می‌کنند، افراد دیگری از گروه نیز از مسیر‌های هوایی، ریلی و جاده‌ای به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند و در مقصد به کاروان اصلی می‌پیوندند.

حجت‌الاسلام محمد داستان‌پور با اشاره به اینکه که برنامه‌های گروه فانوس برای تمام دختران اصفهان برگزار می‌شود و منحصر به گروه خاصی از مخاطبان نیست. تصریح کرد: جلسات این گروه روز‌های چهارشنبه هر هفته در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان باغ گلدسته اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
 


کاروان دختران اصفهان مسافر مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.