با هدف آغاز عملیات ساماندهی حاشیه شهر کرمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری پایدار کشوربه کرمان سفر می‌کنند.

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمانبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ پیرو درخواست  در خصوص ساماندهی حاشیه شهر کرمان با استفاده از قانون بازآفرینی شهری، پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری پایدار کشور امروز به کرمان سفر می‌کند.

پورابراهیمی هدف از این سفر را پیگیری توافقات صورت گرفته در نشست با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری، فرمانداری و راه و شهرسازی ساماندهی ۱۲۰ هزار نفر ساکنان حاشیه شهر کرمان در سکونتگاه‌های غیررسمی انجام می‌گیرد.

او افزود: در این سفر بازدید میدانی از نواحی مختلف حاشیه شهر کرمان و بررسی موضوعات هر کدام جهت ارائه برنامه عملیاتی برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان خواهیم داشت.

پورابراهیمی ادامه داد: با توجه به توافق انجام شده قرار است از منابع بودجه‌ای طرح بازآفرینی، تسهیلات بانک مسکن، واگذاری زمین توسط دولت و منابع ناشی از امکان عرضه زمین‌های اجاری و تجاری برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان در نظر گرفته شود.

او ابراز امیدواری کرد: با آغاز این حرکت بزرگ طی بازه زمانی مشخص، حاشیه نشینی شهر کرمان را به واسطه شرایط فرهنگی و مسائل امنیتی و اقتصادی مردم بتوانیم حل کنیم.

انتهای پیام/ح

سفرمعاون وزیر راه وشهرسازی به کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار