رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی مشهد گفت: مشوق‌های تخفیفی تا سقف ۹۰ درصد برای احداث پروژه‌های چندکاربردی در مناطق کم‌برخوردار ارائه می شود.

احداث پروژه‌های چندکاربری در مناطق کم‌برخوردار با ارائه مشوق‌های تخفیفی به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد هادی مهدی‌نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی مشهدگفت:در راستای تعادل بخشی در بین مناطق برخوردار و کم‌برخوردار، اگر این سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار احداث شود از تخفیف تا سقف ۹۰ درصد بهره‌مند می‌شوند و در مناطق برخوردار این تخفیف کمتر خواهد بود.


او در خصوص مشوق‌های تخفیفی در حوزه ساخت و ساز تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها این است که کاربری‌های خدماتی مثل کاربری‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در طرح‌های جامع و تفصیلی در مناطق مختلف شهر تحقق پیدا نمی‌کنند.
 
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی مشهد گفت: شورای شهر پنجم برای حل این موضوع تصمیم گرفت پروژه‌هایی در شهر تعریف کند که کاربری‌های تجاری و انتفاعی در کنار کاربری‌های خدماتی با هم در یک پروژه و یک ساختمان دیده شوند.

مهدی نیا افزود: بر همین مبنا مصوبه‌ای در سال گذشته به تصویب رسیده است که اگر پروژه‌ای کاربری‌های مختلف داشته باشد و در کنار کاربری‌های تجاری و مسکونی، کاربری خدماتی، بهداشتی و درمانی ایجاد کند مشوق‌های تخفیفی در حوزه پایانه کار و پروانه به آن داده می‌شود تا پروژه را اقتصادی و توجیه‌پذیر کند.

انتهای پیام//ف.غ

 

مشوق‌های تخفیفی در حوزه پایانه کار به پروژه هایی با کاربری های مختلف

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.