مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بهسازی مسیر شهرک صنعتی توس مشهد با هدف تسهیل حضور سرمایه گذاران آغاز شد.

آغاز بهسازی مسیر شهرک صنعتی توس مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با حضور در مراسم آغاز اجرای این طرح گفت: این طرح به طول سه کیلومتر و عرض ۲۴ متر با بیش از ۶۹ میلیارد ریال اعتبار در مدت هشت ماه به انجام می‌رسد و برای اجرای آن تفاهمنامه‌ای سه جانبه میان شهرداری مشهد، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و اداره کل راه و شهر سازی امضا شده است.

وی تصریح کرد: سهم شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در اجرای این طرح ۳۰ درصد، شهرداری مشهد ۴۰ درصد و اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از وزرات راه و شهرسازی هم ۳۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: جاده حسن آباد از مسیر‌های ارتباطی مهم برای صنعتگران است علاوه بر قرار داشتن در مسیر ورودی به شهرک صنعتی توس، به ورزشگاه ثامن و شهر‌های طرقبه و شاندیز نیز راه دارد که حجم ترافیک در آن را سنگین می‌کند از این رو بهسازی آن ضروری است.

همچنین علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با حضوردر این مراسم گفت: جاده حسن آباد نقش موثری در توسعه اقتصادی شهر مشهد به ویژه در مسیر ارتباطی به شهرک صنعتی توس دارد و با بهسازی این جاده، شرایط مناسب تری برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این شهرک صنعتی فراهم می‌شود.

در مراسم آغاز اجرای این طرح جمعی از مسئولان شهری، استانی و اعضای شورای شهر مشهد حضور داشتند.

شهرک صنعتی توس به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و کشور با ۴۴۷ هکتار زمین و ۸۲۲ واحد صنعتی موجب اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر شده است.

انتهای پیام//م. ن
 

بهسازی مسیر شهرک صنعتی توس مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.