مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: به دنبال گزارش دریافتی و تعقیب سه دستگاه خودرو که از استان‌های جنوبی قصد ورود به مشهد را داشتند ۱۱۸ کیلو گرم تریاک کشف و در این ارتباط چهار نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف بیش از  ۱۲۸ کیلو گرم تریاک در تربت حیدریه / برخورد مرگبار خودروی  ۲۰۶ با ستون برق در حومه مشهد

او ادامه داد: همچنین در اقدام ضربتی دیگری در ایستگاه بازرسی کامه ۱۰ کیلو و ۲۹۵ گرم تریاک کشف و در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

برخورد مرگبار خودروی ۲۰۶ با ستون برق در مشهد

سر آتشیار مرتضی باقری افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: بامداد امروز به دنبال  تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه شدید ناشی از برخورد یک خودرو سواری ۲۰۶ با ستون برق فشار قوی در شهرک صنعتی توس در حومه مشهد، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳۶ و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۱۹ را به‌محل حادثه در جاده حسن آباد وکیلی اعزام کرد.

کشف بیش از  ۱۲۸ کیلو گرم تریاک در تربت حیدریه / برخورد مرگبار خودروی  ۲۰۶ با ستون برق در حومه مشهد
او ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ به‌ علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به‌ شدت با ستون برق فشار قوی برخورد کرده، که متأسفانه راننده این وسیله نقلیه که یک آقا بود در دم کشته شد.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: همچنین دیگر سرنشین این وسیله نقلیه که خانمی میانسال بوده به‌شدت مجروح و درون خودرو محبوس شده که پس از نجات به بیمارستان منتقل شد.

متلاشی شدن باند‌های توزیع مواد مخدر در مشهد 

سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی طی رشته عملیات جداگانه دو باند فعال تولید و توزیع مواد مخدر را در مشهد شناسایی و متلاشی کردند.
 
کشف بیش از  ۱۲۸ کیلو گرم تریاک در تربت حیدریه / برخورد مرگبار خودروی  ۲۰۶ با ستون برق در حومه مشهد
اداره کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: در عملیات نخست، باند توزیع ماده مخدر سنتی پرخطر هرویین در انتهای بلوار شهید صیاد شیرازی کلانشهر مشهد از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد هدف قرار گرفت.

در این زمینه علاوه بر دستگیری دو متهم افغانستانی و ایرانی، دو کیلو و ۹۰۰ گرم هرویین کشف و یک دستگاه خودروی تیبا به همراه ۵۵۰ میلیون ریال وجه نقد توقیف شد.
 
قاچاقچی ایرانی بازداشت شده در این عملیات، از زندانیان بند باز مواد مخدر مشهد بوده است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، در قالب دومین عملیات، محل تولید و توزیع شیشه را در بلوار مسلم شمالی مورد ضربه قرار دادند.

در این عملیات نیز علاوه بر  دستگیری سه متهم افغانستانی و یک متهم ایرانی، پنج کیلو و ۳۵۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه که آماده توزیع بود همراه با مقداری هرویین کشف شد.
 
همچنین در این ارتباط یک دستگاه خودروی نیسان وانت همراه با هزار و ۷۰ میلیون ریال وجه نقد از تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر توقیف شد.
 
انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.