معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از تاثیر مستقیم قاچاق کالا و ارز بر افزایش نرخ بیکاری و کاهش تولید داخلی در ایلام خبر داد.

تاثیر قاچاق کالا بر افزایش نرخ بیکاری در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; بخشنده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: قاچاق کالا و ارز تاثیر مستقیمی بر افزایش نرخ بیکاری و کاهش تولید داخلی دارد.

وی ادامه داد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت و امید است نهاد‌های ذی ربط همکاری جامعی با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری داشته باشند.

بخشنده اظهار کرد: زیاد شدن تعداد کشفیات کالا‌های قاچاق نسبت به سال گذشته نشان از تلاش و پیگیری مستمر دستگاه‌های متولی در مبارزه با این پدیده مضر دارد.

وی بیان کرد:به منظور کنترل قاچاق ارز باید دنبال راهکار‌هایی مناسب از جمله فرهنگ سازی برای آگاهی مردم در خصوص مضرات قاچاق بر اقتصاد کشور و به تبع آن اخلال در وضعیت معیشتی مردم باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مطرح کرد: گندم یک محصول استراتژیک برای کشور است و قطعا خرید و ذخیره آن و نیز پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان مانع از خرید این محصول توسط دلالان و قاچاق چیان خواهد شد.

وی افزود: از طرفی متولیان خرید گندم باید هر ساله قبل از برداشت گندم تدابیر لازم را از طریق آگاه سازی و توجیه کشاورزان برای فروش گندم از طریق شبکه دولت اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/ ن

تاثیرات قاچاق کالا بر بیکاری و کاهش تولیدات داخلی در ایلام

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.