رضا مهاجری سرمربی نساجی شرایط تیمش را برای ادامه کار نامناسب خواند و اعلام کرد هیچ یک از کادر فنی و بازیکنان هنوز قرارداد ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فوتبال ایران با یک تعلیق عجیب و خسته کننده مواجه شده به طوریکه هنوز خبری از برگزاری لیگ برتر و حتی قرعه کشی آن نیست.

نبود آرامش در تیم‌های لیگ برتر هم مشاهده می‌شود و هرکدام با مشکلات و نابسامانی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نساجی یکی از تیم‌هایی است که مالکیت آن مشخص نیست که این مساله بازیکنان و کادرفنی را با تردید مواجه کرده است.

رضا مهاجری که تقریبا یک ماهی تمرینات نساجی را شروع کرده می‌گوید: وضعیت فنی تیم راضی کننده است و عل رغم اینکه کار را دیر شروع کردیم، اما با تلاش بازیکنان و همکاران در کادرفنی شرایط راضی کننده است.

وی افزود: هرچقدر وضعیت فیزیکی و فنی بازیکنان به مرز ایده ال رسید، اما وضعیت نامشخص باشگاه آزاردهنده است و باید گفت بدین شکل ادامه کار امکان پذیر نیست.

مهاجری گفت: بازیکنان و کادرفنی هنوز قرارداد ندارند و ریالی هم از باشگاه دریافت نکردند که از همه بازیکنانم بابت این رشادت و ذهنیت بزرگ شان تشکر می‌کنم، اما اگر در آینده نزدیک اعتصاب و اعتراضی اتفاق افتاد، باید به آن‌ها حق داد.

سرمربی نساجی با بیان اینکه مسئولان استانی باید به کمک نساجی بیایند، افزود: از صنیعی فر و حدادیان مالکان قبلی تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خود تیم را به اینجا رساندند و از محمد اژدری هم به طور ویژه تشکر می‌کنم که حتی بدون انتقال قطعی و رسمی تیم هزینه‌ها را متقبل شده است.
انتهای پیام/س
 

شرایط نساجی بدون مالک روز به روز سخت‌تر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار