رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان گفت: شاخ‌های اینستاگرام با هماهنگی دستگاه قضایی از سوی پلیس رصد می شوند.

رصد شاخ‌های اینستاگرام از سوی پلیسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور در خصوص دریافت پیامک‌های فریبنده با هدف خرید‌های اینترنتی شبه دار و یا ترغیب کاربران برای ورود به درگاه‌های بانکی جعلی هشدار داد.

وی یادآور شد: مجرمین اینترنتی با شیوه‌های مختلف تلاش می کنند تا مخاطبین خود رابه خرید‌های اینترنتی شبه دار و یا ورود به درگاه‌های بانکی جعلی تشویق و ترغیب کنند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان افزود: کشاندن فرد پای دستگاه خودپرداز، پیامک قطع شدن سهام عدالت و یا باطل شدن بُن کارت ازجمله ترفند‌های این کلاهبرداران است که مردم باید دقت کنند فریب این پیامک‌ها را نخورند.

وی همچنین خبر از رصد شاخ‌های اینستاگرام از سوی پلیس داد و گفت: پلیس فتا شاخ‌های اینستاگرام را رصد  و اگر تخلفی کنند با هماهنگی دستگاه قضایی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ت

هشدار درباره جرایم اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
باید برنامه اموزشی در تلویزیون باشد تا دیگه سرشون کلاه نره و به هیچ سایتی اعتماد نکنند .باید در این برنامه افرادی که از این طریق ازشون کلاه برداری شده برای گرفتن درس عبرت مردم .دعوت شوند تا تجارب خود را در اختیار مردم قرار دهند