نصب بیلبورد نژادپرستانه علیه چهار نماینده زن دموکرات کنگره آمریکا سر در یک فروشگاه! + عکس

تبلیغات نژادپرستانه یک فروشگاه سلاح در کارولینای شمالی بار دیگر انتقادات گسترده‌ای را به دولت دونالد ترامپ وارد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز، تبلیغات نژادپرستانه یک فروشگاه سلاح در کارولینای شمالی که چهار نماینده زن دموکرات و رنگین پوست کنگره آمریکا را به چالش می‌کشد، بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی انتقادات گسترده‌ای به دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا وارد کرده است.

فروشگاه سلاح «چروکی گانز» که در شهر مورفی ایالت کارولینای شمالی قرار دارد به تازگی بیلبوردی نژادپرستانه با تصویر الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب – چهار نماینده زن دموکرات کنگره—نصب کرده است و بالای آن شعار «چهار اسب سوار از راه می‌رسند» درج شده است. ولی واژه آخر شعار خط خورده و با درج دو لغت «احمق هستند»، معنای جمله به «چهار اسب سوار احمق هستند» تغییر داده شده است.

همچنین در پایین تصاویر جمله‌ای منتسب به هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا درج شده است که حمایت از ترامپ را تاسف بار توصیف می‌کرد. با این تفاوت که در این بیلبورد حمایت از دموکرات‌ها تاسف بار توصیف کرده است.

در همین حال، ائتلاف مقابله با خشونت سلاح با اعلام اینکه بیلبورد در شهری واقع در ۲۴۰ مایلی غرب شارلوت قرار دارد، این اقدام فروشگاه سلاح را «خطرناک» دانست.

همچنین یک گروه فعال مقابله با حمل اسلحه در واکنش به نصب این بیلبورد با انتشار پیامی در حساب کاربری فیسبوک خود نوشت: اقدام فروشگاه چروکی گانز در کارولینای شمالی منزجرکننده است. تهدید نمایندگان کنگره به خصوص اقلیت اعضای آن تاییدی بر لفاظی نژادپرستانه رئیس جمهور [ترامپ] است.

با این حال، فروشگاه سلاح نه تنها اقدامی برای حذف بیلبورد خود نکرد بلکه با ارائه برچسب‌های مخصوص سپر خودرو، به حمایت از ترامپ پرداخت. این فروشگاه با انتشار پیامی در فیسبوک اعلام کرد برچسب‌ها --که نمونه کوچک بیلبورد هستند – در ازای خوردن یک تکه گوشت و تایید اینکه در سال ۲۰۲۰ به ترامپ رای می‌دهید به حامیان او داده می‌شود. لیبرال‌ها و دموکرات‌ها واجد این شرایط نیستند.

این پیام باعث شد بسیاری از گروه‌های نئو نازی و نژادپرست حمایت خود را از آن اعلام کنند. در همین حال، عده‌ای نیز با اشاره به موضوع حمله اخیر به فستیوال غذای کالیفرنیا چنین پیام‌هایی را باعث گسترش خشونت در کشور اعلام کرده اند.

ترامپ پیشتر در توئیتی نژادپرستانه به چهار زن رنگین‌پوست دموکرات کنگره [الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب] حمله لفظی کرده خواستار عذرخواهی آنان از آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. او در یک پیام توئیتری نوشت: «کشور ما آزاد، زیبا و بسیار موفق است. اگر از کشورمان بیزار هستید یا در اینجا خوشحال نیستید، می‌توانید آمریکا را ترک کنید!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
خدا روشکر بین دیوانه ها نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
همه دنيا درگيره
آخرین اخبار