بوی تعفن نژادپرستی ترامپ

­نیویورک‌تایمز در گزارشی انتقادی از اظهارات جنجالی و سیاست‌های تفرقه‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا نوشت ترامپ ذاتا یک نژادپرست است.

بوی تعفن نژادپرستی ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شاید بیان این حقیقت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، یک نژادپرست است تکراری باشد, اما باید (این موضوع را) گفت.

روز شنبه، ترامپ توئیت کرد که حوزه انتخابیه الیجا کامینگز، عضو مجلس نمایندگان آمریکا, «یک جای کثیف و منزجرکننده پر از موش است» و آن را «جایی بسیار خطرناک و کثیف» خواند که «هیچ انسانی نمی‌خواهد آنجا زندگی کند.» کامینگز مانند بسیاری از مردم در حوزه انتخابیه‌اش در بالتیمور، یک سیاهپوست است.

به نظر می‌رسد که منظور ترامپ از بیان چنین سخنانی، سیاهپوستان بوده است. وی از «مناطق آلوده به ابولا در آفریقا» به صورت ناخوشایندی انتقاد کرده است. وی آتلانتا، حوزه انتخابیه جان لوئیس، عضو کنگره آمریکا را «جنایت آلود» خواند. ترامپ درباره این که چگونه «مهاجران غیرقانونی» به آمریکا سرازیر می‌شوند و این کشور را آلوده می‌کنند، صحبت کرده است.


         بیشتر بخوانید:


هیچ یک از صحبت‌های وی درباره جرم و جنایت یک موضوع مجزا نیست بلکه وی آن‌ها را به سیاه پوستان مرتبط می‌داند.

ترامپ بار‌ها نظر خود را به روشنی بیان کرده است. وی در توئیتی در سال ۲۰۱۳ نوشت: متاسفانه، تعداد زیادی از جرایم خشونت آمیز در شهر‌های بزرگ ما توسط سیاهپوستان و اسپانیایی تبار‌ها صورت می‌گیرد.

ترامپ ذاتا یک نژادپرست است. حمله به رنگین پوستان و تحقیر کردن مکان‌هایی که آن‌ها زندگی می‌کنند و کشورهایشان برای وی امری غریزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
عجب جرعتی. . مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار