فردی به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایت بیان کرد شخصی ناشناس برای دختر نوجوانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد مزاحمت کرده که این کار باعث برهم‌خوردن آرامش روانی و افسردگی دختر او شده است.

مزاحمت اینستاگرامیِ مرد ۶۰ساله برای دختر نوجوان!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فردی به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایت بیان کرد شخصی ناشناس برای دختر نوجوانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد مزاحمت کرده که این کار باعث برهم‌خوردن آرامش روانی و افسردگی دختر او شده است.

سرهنگ «علی کریمی»، رئیس‌پلیس فتای استان کرمانشاه، دراین‌باره گفت: پس از تحقیقات اولیه از شاکی و بررسی موضوع، تلاش برای شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت؛ دراین‌باره ابتدا فردی که یک پسر جوان بود، شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی به پلیس فتا احضار شد. پسر جوان با مشاهده مدارک و مستندات بیان کرد مدتی قبل برای پدر مسنش شبکه اجتماعی اینستاگرام را نصب کرده و پیج فرد مزاحم در اختیار پدرش است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به شواهد جدید با هماهنگی مقام قضائی متهم ۶۰ ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد. متهم ابتدا منکر جرمش شد، اما پس از مشاهده مستندات انکارناپذیر به این جرم اعتراف و اذعان کرد تحت تأثیر جذابیت شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار گرفته است و به دلیل کنجکاوی با دختر نوجوان شاکی از این طریق آشنا شده و ارتباط مجازی بدون ملاقات حضوری برقرار کرده است.

منبع:شرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطایی
۰۱:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
شبکه های مجازی یکی از عوامل طلاق ها و دوستی ها و... هستند متاسفانه دیده شده زنانی با وجود داشتن همسر با دوستی با مردان پول دار از آنان اخاذی متعدد کرده اند این زنان فاسد و خیانت کار و خفت گیر هستند که در اطراف شهر تهران خیلی از انان زندگی می کنند
هدف اینگونه زنان زندگی نیست فقط فریب و مد گرایی و......
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۰۱:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
دوری از دین و اخرت و هوس رانی در گوشی های همراه و دلبری کردن ها جهت کسب درآمد و تیغ زدن مردان پول دار هر روز بیشتر شده ومی شود
آخرین اخبار