افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال ۲۰۱۹

سوددهی، افزایش فروش و درآمد در شش ماهه اول سال ۲۰۱۹، دستاورد فروش بالای شاسی‌بلند‌های پورشه در سطح جهان است.

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سالبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش‌های جدید، شرکت پورشه طی ماه‌های گذشته روند رو به رشدی در بازار خودروی اروپا و جهان داشته است، این شرکت به‌ تازگی اعلام کرده است که از ابتدای سال تا کنون ۱۳۳ هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو در نقاط مختلف جهان تحویل مشتریان داده، این مقدار، افزایش دو درصدی تحویل خودرو این شرکت نسبت به زمان مشابه پارسال را نشان می‌دهد. همچنین سود عملیاتی پورشه نیز با ۳ درصد رشد به مقدار ۲.۲ میلیارد یورو (۲.۴ میلیارد دلار) رسیده است. اما بیشترین سود مربوط به فروش خودرو در سراسر جهان است که نسبت به زمان مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته و به مقدار ۱۳.۴ میلیارد یورو (۱۵ میلیارد دلار) رسیده است.

در ماه‌های اخیر که بسیاری از شرکت‌ها به‌ خصوص در غرب با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و با کاهش سود و درآمد سالیانه مواجه شده‌اند، خبر افزایش سود و فروش آئودی موفقیت بزرگی برای مدیران این شرکت است، در گزارش عملکرد سالیانه این شرکت اعلام شد که ۵ درصد نیرو کار جدید نیز به کارخانه‌های آئودی اضافه شده است، در حال حاضر تعداد نیرو‌های شرکت آئودی به ۳۳ هزار و ۸۳۹ نفر می‌رسد و این نیز موفقیتی دیگر برای این برند آلمانی خواهد بود. همانطور که می‌دانید برند آئودی، تحت مالکیت گروه خودروسازی فولکس‌واگن فعالیت می‌کند، در واقع اهداف بلندمدت و شرایط کاری شرکت فولکس‌واگن تاثیرات مستقیمی روی روند کاری برند‌های زیر مجموعه آن، از جمله آئودی دارد.

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال

اولیور بلوم مدیر اجرایی آئودی در این خصوص اعلام کرد:"عملکرد شاخص ما در شش ماهه اول سال، مقدمه‌ای برای موفقیتی بزرگ در انتهای سال ۲۰۱۹ است. یکی از دلایل مهم موفقیت آئودی به‌ دلیل بازه گسترده محصولات شرکت است، ما در شش ماهه اول سال مجموعه‌ای از محصولات نوآورانه و مورد علاقه خود مانند مدل ۹۱۱ جدید، ۹۱۱ کروکی، کاین کوپه، مدل ۹۳۵، ۷۱۸ اسپایدر و GT4 را روانه بازار کردیم و با استقبال خوبی نیز مواجه شدیم."

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال

شاسی‌بلند ماکان، همچنان پرفروش‌ترین محصول پورشه

نکته جالب آن است که پورشه طی سالیان دراز به تولید خودرو‌های اسپرت کوپه شهرت داشته و دارد، اما پرفروش‌ترین مدل این شرکت در سال‌های اخیر شاسی‌بلند ماکان بوده است. تعداد ۴۷ هزار و ۳۶۷ نسخه از پوشه ماکان در شش ماه اول سال فروش رفته است، پس از این خودرو، دیگر شاسی‌بلند پورشه یعنی مدل کاین با تعداد ۴۱ هزار ۷۲۵ نسخه فروش و ۴۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته، در مقام دوم قرار گرفت.

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال

افزایش رشد، فروش و سوددهی پورشه در نیمه اول سال

افزایش تولید و فروش مدل‌های پورشه مربوط به تمامی کارخانه‌ها و بازار‌های هدف این شرکت از جمله چین است، پورشه تنها در چین ۲۸ درصد رشد فروش داشته که رقمی قابل توجه است. حال باید دید در ادامه سال و با برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورد، وضعیت پورشه و دیگر شرکت‌های آلمانی به چه شکل دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید: راهنمای قدم به قدم خرید تلفن هوشمند با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار