ملی پوش ووشو بانوان کشورمان گفت: من به شخصه قول می‌دهم که مدال خوش رنگ طلا را در مسابقات جهانی ووشو در چین را کسب کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیلا منصوریان ملی پوش ووشو بانوان کشورمان در وزن ۷۵ کیلو یکی از سه خواهر قهرمان ووشو در آسیا و جهان این روز‌ها در اردوی تیم ملی ووشو سخت تمرین می‌کند تا در مسابقات قهرمانی جهان با کسب مدال طلا، پرچم ایران را در چین مهد ووشو جهان به اهتزاز درآورد.

براین اساس با بانوی ووشو کشورمان درباره مسائل مختلف از جمله مسابقات قهرمانی جهان و مشکلات بانوان در این رشته ورزشی گفت‌وگویی را انجام داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

 وضعیت اردو در آستانه مسابقات جهانی شانگ‌های چین چطور است؟ 

شرایط اردو عالی است و علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران  وضعیت خوبی برای ما فراهم کرده است و حریفان تمرینی خوبی در این اردو داریم. رقیبان همه ورزشکاران ما قهرمان جهان هستند و اکنون در ایران یک مسابقه جهانی بین رقبا برگزار می‌شود. به امید خدا هر ورزشکاری که لیاقت دارد به این مسابقات برود و بهترین نتیجه را بگیرد. ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم که پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم.  

 پیش بینی تان  از کسب مدال  در مسابقات جهانی چین و اینکه می‌توانید در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد،چیست؟

صددرصد با این پتانسیل که ورزشکاران ما دارند به طور حتم در بخش ساندا ۳ مدال  طلا در مسابقات جهانی می‌گیریم. به هرحال همه ورزشکاران تلاش می‌کنند و من به شخصه قول می‌دهم یک مدال خوش رنگ  طلا را بگیرم.  

با توجه به اینکه شغل اصلی تان  ورزش است آیا حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ووشو مناسب است؟

خدا را شکر فدراسیون ووشو خوب حمایت می‌کند و ما به خاطر جنبه مالی اش این رشته ورزشی ادامه نمی‌دهیم و فقط همه تلاشمان این است که دل هموطنان خود را شاد کنیم.  

شما  حقوقی دریافت می‌کنید و این حقوق مناسب ورزشکار قهرمان آسیا و جهان است ؟

بله تا زمانی که در اردو‌های تیم ملی هستیم حقوق دریافت می‌کنیم. ما زمانی که در داخل اردو‌های تیم ملی هستیم هزینه‌ای نداریم و اردویمان از لحاظ تمرینی و تغذیه‌ای مناسب است و حس می‌کنم مبلغی که می‌گیریم مناسب است.

سخن پایانی؟ 

مسابقات قهرمانی جهان در چین برگزار می‌شود و ووشو ورزش اول چین است و کار سختی در این رقابت‌ها داریم، اما همه تلاش خود را می‌کنیم که با کسب مدال دل مردم کشورمان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی بانوان ووشو مشخص شد

کوراش تحت پوشش فدراسیون ووشو قرار گرفت

علی نژاد: هیچ کس غیر از مسابقات انتخابی وارد تیم ملی ووشو نمی‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار