مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور ۲۵ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید از فاز‌های اجرایی بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر گفت: احداث این بزرگراه که ۸۵ کیلومتر می‌باشد از چند سال پیش شروع شده که ۴۲ کیلومتر آن افتتاح و بقیه نیز در دست اجرا می‌باشد که ۲۵ کیلومتر از مسیر در دست اجرا در سفر ریاست محترم جمهور به استان آماده افتتاح خواهد بود.

او به افزایش اکیپ‌های اجرایی در این مسیر اشاره کرد و افزود: در باقیمانده این بزرگراه پروژه با قوت و قدرت و بکارگیری حداکثری تجهیزات و ماشین آلات راهسازی در جال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این پروژه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تامین اعتبار پروژه تصریح کرد: دو سال پیش مجموع اعتبار این پروژه دو میلیارد تومان بوده که ما در سال گذشته این رقم را به ۱۴ میلیارد تومان افزایش دادیم.

حیدری اعتبار پروژه بزرگراهی اردبیل – مشگین‌شهر را در سالجاری ۲۴ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: با تخصیص کامل این منابع بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران پرداخت و خود پروژه نیز جان دوباره‌ای خواهد گرفت.

او ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این محور پر تصادف تا ۶۰ درصد کاهش یافته و هموطنان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در بزرگراه اردبیل - مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.