استاندار اردبیل گفت:اردبیل به عنوان استان معین در بخش معمولان استان لرستان انتخاب شده، ولی از منابع داخلی استان برای این بازسازی هزینه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده افزود: ۷۰ درصد از هزینه بازسازی در مناطق سیل زده توسط دولت و ۳۰ درصد نیز از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: مدت زمان مقرر برای بازسازی منطقه سیل زده معمولان توسط استان اردبیل ۱۲ ماه تعیین شده که تلاش می‌شود قبل از فصل سرما این ساخت و ساز‌ها به پایان برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در راستای بازسازی مناطق سیل زده در بخش معمولان باید با بنیاد مسکن همکاری داشته باشند.

بهنام جو تامین تجهیزات و دستگاه‌ها و ماشین آلات راهسازی و ساخت و ساز را از جمله ضروریات این بازسازی دانست و بر انتقال آن‌ها تا دو ماه آینده تاکید کرد.

وی گفت: در راستای سرعت بخشی به ساخت و ساز‌ها و حمایت از تولید کنندگان استان، لازم است تجهیزات ساختمانی از جمله شیرآلات و لوازم برقی از واحد‌های تولیدی استان خریداری شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان پیشتاز در امر بازسازی در مناطق سیل زده عمل کرده است، اقدامات بنیاد مسکن و دستگاه‌های امدادی و هلال احمر را در خدمات رسانی در این مناطق قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/ح

بازسازی منطقه سیل زده معمولان توسط استان اردبیل

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.