دادستان استان زنجان با تاکید بر این که نیروی انتظامی نقطه ثقل و امید مردم است گفت : اجرای عدالت با پلیس مقتدر ممکن می شود.

حمایت دادستان زنجان از برخورد پلیس با هنجارشکنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین کرمی دادستان استان زنجان در دیدار با سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان با اشاره به گستردگی و شبانه روزی بودن ماموریت‌های پلیس گفت: دادستانی در برخورد با جرایم و به ویژه جرایم خشن، تمام قد در کنار نیروی انتظامی ایستاده است.

دادستان زنجان با تاکید بر این که نیروی انتظامی نقطه ثقل و امید مردم است و اجرای عدالت با پلیس مقتدر ممکن می‌شود، افزود: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف و برخورد با هنجارشکنان برای پیشبرد اهدافش حمایت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت استان به شدت برخورد می‌کند.

کرمی با اشاره به این که نیروی انتظامی مظهر امنیت، نظم بخشی، اقتدار و حیثیت در جامعه به شمار می‌آید تصریح کرد: کاهش جرایم خشن در سطح استان یک توفیق است.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم مشاوره و مددکاری در کاهش جرایم گفت: نقش مراکز مشاوره و دفاتر مددکاری نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم بسیار مهم و موثر است.

دادستان زنجان با اشاره به این که نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو رکن اساسی در تامین امنیت همه جانبه هستند تصریح کرد: متولیان نظم و امنیت باید همواره به انجام ماموریت‌ها نگاه علمی داشته باشند و ضمن برخورد با قانون شکنان، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند.

سردار " رحیم جهانخش " در این دیدار با با آرزوی موفقیت دادستان در انجام وظایف، بر آمادگی و تعامل نیروی انتظامی با دادستانی در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به سطح بالای اعتقادات دینی مردم استان خاطر نشان کرد: مدیریت مطلوب آسیب‌ها و جرایم در سطح استان نشان از بلوغ دستگاه‌های مسئول در این زمینه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به ضرورت افزایش و توجه به کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: یکی از آثار سوء مصرف مواد مخدر آسیب به لایه‌های مولد اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش ۲ و نیم برابری اجرای طرح‌های پاک سازی و انتظام بخشی پلیس در سال جاری گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها موجود در سطح استان در اجرای موفق طرح‌ها بسیار موثر است.

وی افزود: هرچه ارتباط و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول در برقراری نظم و امنیت و ارائه دهندگان خدمات در استان، نزدیک و منسجم‌تر باشد، به همان میزان نتیجه رضایت بخش و امنیت حاصل پایدارتر خواهد بود.

سردار جهانبخش با تاکید بر این که دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکار ناپذیر است، بیان داشت: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو مجموعه است.

 

انتهای پیام/ر

اجرای عدالت با پلیس مقتدر ممکن می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.