مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها ۵۸ هزار و ۴۲۳ نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه بیمه در استان شناسایی و برنامه ریزی‌های لازم برای تحت پوشش قرار دادن آن‌ها انجام شده است شده است.

شناسایی بیش از ۵۸ هزار نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه بیمه در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جبار احمدپور اظهار داشت: امسال سهمیه جذب بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ۱۲ هزار و ۸۶۶ نفر تعیین شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۶۷ نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزود: ۷۴ نفر کارگزار در استان مشغول انجام بیمه کردن مردم هستند.
احمدپور در خصوص شرایط شهرستان‌ها در این راستا اضافه کرد: در بانه ۶ هزار و ۲۷۳ نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه بیمه، شناسایی شده اند که باید در سال ۹۸ یک هزار و ۳۸۰ نفر تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه در این راستا بیجار ۳ هزار و ۱۴۳ نفر شناسایی و باید ۶۹۱ نفر تحت پوشش قرار بگیرند، یادآور شد: شهرستان مریوان ۷ هزار و ۶۲ نفر شناسایی که باید یک هزار و ۵۵۳ نفر تحت پوشش، سقز ۶ هزار و ۷۵۷ نفر که باید یک هزار و ۴۷۸ نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند و سنندج ۸ هزار و ۳۹۶ نفر که باید یک هزار و ۸۴۸ نفر تحت پوشش قرار گیرند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: سروآباد ۴ هزار و ۳۵ نفر شناسایی که باید ۹۰۰ نفر تحت پوشش باشند، دیواندره ۵ هزار و ۵۳۴ نفر که باید یک هزار و ۲۱۸ نفر تحت پوشش قرار بگیرند، دهگلان ۴ هزار و ۱۴۴ نفر شناسایی شده اند که ۹۱۲ نفر پوشش داده می‌شوند، کامیاران ۶ هزار و ۷۸۳ نفر که یک هزار و ۴۹۳ نفر و قروه ۶ هزار و ۲۹۶ نفر شناسایی شدند که باید یک هزار و ۳۸۵ نفر را تحت پوشش قرار دهند.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سازمانی دولتی است که جزء زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و از آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۸۴ تاکنون در استان کردستان ۴۳ درصد جامعه هدف را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ت

تعیین سهمیه  جذب بیمه شدگان روستایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.