رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران از احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی در مناطق کم برخوردار با تجهیزات امروزی خبر داد.

احداث سرویس‌های بهداشتی با تجهیزات امروزی در دستور کار مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با انتشار فراخوان عمومی از طراحان خواست تا با مراجعه به تارنمای سازمان زیباسازی در فراخوان طراحی سرویس بهداشتی شرکت کنند.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات این فراخوان گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار چشمه سرویس بهداشتی در سطح پایتخت احداث شده است.

او با اشاره به پراکندگی سرویس‌های بهداشتی در سطح پایتخت گفت: بیشتر تمرکز احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی در بوستان‌ها و میادین اصلی شهر است.


بیشتر بخوانید: احداث سرویس‌های بهداشتی در ۱۸۰ نقطه شمال شرق تهران 


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه احداث سرویس بهداشتی جدید نیازمند اختصاص فضای شهری است، گفت: برای احداث سرویس‌های بهداشتی جدید نیاز به فضایی داریم که از سوی شهرداری در اختیار ما قرار گیرد.

ضرغامی تصریح کرد: این طرح و فراخوان شامل سرویس‌های پرتابل نمی‌شود و باید فکری برای احداث سرویس‌هایی شود که دارای ابنیه هستند.

او در تشریح فراخوان عمومی طراحی سرویس‌های بهداشتی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که سرویس‌های بهداشتی باید به استاندارد‌های روز نزدیک شوند، به همین منظور قرار است از طرح‌های منتخب برای احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی شهری استفاده شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه به دنبال به روز رسانی طرح سرویس‌های بهداشتی پایتخت هستیم، گفت: به دنبال استفاده از تجهیزاتی هستیم که امروزه در بیشتر سرویس‌های بهداشتی عمومی در سایر کشور‌ها استفاده می‌شود و اولویت ما برای بکارگیری تجهیزات در احداث سرویس‌های بهداشتی تازه تأسیس است.

ضرغامی در پاسخ به این سوال که سازمان زیباسازی برای سرویس‌های قدیمی موجود در سطح پایتخت چه برنامه‌ای دارد؟ تصریح کرد: تنها رویکرد ما برای سرویس‌های بهداشتی قدیمی موضوع نگهداشت آن‌ها است.

او در پاسخ به این سوال که طرح احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی در چه تعداد و در چند منطقه انجام می‌شود؟ افزود: ابتدا اجازه دهید طرح‌ها به دست ما برسند، سپس درباره آن‌ها تصمیم گیری کنیم، به همین منظور مناطق و نیاز آن‌ها برای احداث سرویس بهداشتی شناسایی و اولویت بندی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چه میزان بودجه برای احداث سرویس‌های بهداشتی در پایتخت در نظر گرفته شده است، گفت: موضوع ما تأمین نیاز پایتخت به سرویس‌های بهداشتی عمومی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
به جاي اين خرج تراشيا پولشو بده مسجدا كه تجهيز بشن و چند تا دسشوييهاشونو هميشه باز بذارن
آخرین اخبار