هاشمی رفسنجانی گفت: با توجه به روز جهانی سرویس بهداشتی امیدوار بودیم شهرداری تهران در این روز از چند چشمه سرویس بهداشتی رونمایی کند.

عملکرد ضعیف شهرداری تهران در راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از مجلس به دلیل تصویب کلیات لایحه پایدار گفت: از تمام کسانی که این موضوع را در مجلس پیگیری کردند تشکر می‌کنم به ویژه آقای الویری که زحمات زیادی را برای تسهیل کلیات لایحه پایدار کشید و امیدوارم با تصویب لایحه درآمد پایدار شهری بتوانیم اقدام مؤثری برای این کشور انجام دهیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نکته دیگری که حائز اهمیت است موضوع طرح جامع طرح تفصیلی و اسناد آن است.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: از تصویب طرح جامع شهر تهران بیش از ۱۲ ساعت گذشته، اما هنوز موضوع تأمین سرانه خدماتی بر اساس استاندارد‌ها اقدامی نشده است و با نگاهی به تاریخ امروز می‌توان دید که امروز روز جهانی سرویس بهداشتی است و خوب بود که شهرداری تهران برنامه‌ای برای افتتاح چند چشمه سرویس بهداشتی در شهر در این روز پیش بینی می‌کرد.


بیشتر بخوانید: احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی با تجهیزات امروزی در دستور کار مدیریت شهری


او با اشاره به اهمیت مرکز پسماند منطقه‌ای گفت: باید بیش از گذشته با پایش مسائل و ارائه راهکار بسته‌هایی تهیه و ارائه شود و بتوانیم بر اساس آن خدمات هفت گانه را به شهروندان ارائه کنیم و در این مسیر می‌توانیم از بودجه مشارکت عمومی نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات هاشمی درباره اهمیت راه اندازی مرکز پسماند منطقه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار