مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ۴ ماهه نخست امسال، ۱۳ شرکت حمل و نقل متخلف کالا و مسافر در استان پلمب شدند.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بررسی ۸۴ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا گفت: از این تعداد پرونده تخلف، پروانه فعالیت هیچ شرکتی لغو نشد، اما ۴۴ شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی شدند.

او بیان داشت: همچنین ۱۰ شرکت حمل و نقل کالا تذکر کتبی دریافت کرده و ۱۲ مورد نیز ملزم به رعایت ضوابط و تبرئه شدند.

بهرامی نیا به پرونده تخلف شرکت‌های مسافربری نیز اشاره کرد و افزود: پرونده تخلف ۸ شرکت مسافربری نیز مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۲ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند و ۳ شرکت جریمه نقدی شدند، اما و پروانه فعالیت هیچ شرکتی لغو نشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های بررسی شده از ۸۷ مورد در سال ۴ ماهه نخست گذشته به ۹۲ مورد در مدت مشابه امسال  رسید، اذعان داشت: ۱۳ شرکت حمل و نقل متخلف استان شامل کالا و مسافر در ۴ ماهه نخست سال جاری پلمب شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۷ شرکت بود.

این مقام مسئول در خصوص مدت زمان پلمب این تعداد شرکت گفت: یک شرکت به مدت ۶ ماه، ۲ شرکت به مدت ۲ ماه و مابقی به مدت یک ماه پلمب شدند.

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ضوابط تأسیس و بهره برداری از شرکت‌های حمل و نقل بین شهری را ابلاغ کرده و همه شرکت‌های حمل و نقل استان ملزم به اجرای این ضوابط هستند. طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت‌های حمل ونقل این شرکت‌ها، پروانه فعالیت آن‌ها توسط این اداره بررسی و در صورت تخلف لغو می‌شود.

انتهای پیام/

پلمب واحد‌های صنفی متخلف

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.