سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راهیابی ۹ دانش آموز این ناحیه به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری سال جاری در ۳ سطح مدرسه اهواز و استان خوزستان گفت: پس از داوری آثار در دبیرخانه‌های استانی سراسر کشور آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شد.

وی رشته‌های رقابتی این دوره از جشنواره کشوری را که در دانش آموزان در آن به رقابت پرداختند را در ۵ حوزه هنر‌های آوایی و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی و بخش رسانه‌ها و فضای مجازی عنوان کرد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵ دانش‌آموز برگزیده از سراسر کشور به مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری در اردوگاه شهید باهنر تهران دعوت شدند، اظهار داشت: از این تعداد ۹ دانش آموز ناحیه یک اهواز توانستند با پیشی گرفتن از سایر رقبا به این مرحله راه پیدا کنند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: سوگند شکیبا از دبیرستان استعداد‌های درخشان فرزانگان در رشته تک نوازی تار، آریاناز امیر زرگر در رشته مستند سازی فیلم کوتاه، مبین بهنام از دبیرستان استعداد‌های درخشان طلایه داران در رشته ادبی شعر، دنیا طالبی از هنرستان حضرت آمنه (س) در رشته پویانمایی فیلم کوتاه از جمله این راه یافتگان به این جشنواره هستند.

این مقام مسئول با تقدیر از تمامی دست اندرکاران این مسابقات به ویژه حوزه پرورشی و تربیت بدنی و هم چنین کارشناسی فرهنگی - هنری و مدیران پرتلاش مدارس اذعان داشت: سرور بزار زاده از هنرستان حضرت آمنه (س) و زینب هاشمی از هنرستان حضرت آمنه (س) در رشته نشریه الکترونیک رسانه‌ها و فضای مجازی، فاطمه زاده طریفی از دبستان آموزشگاه بوعلی در رشته وبلاگ نویسی، سیده لیلا سادات فر از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش مقاله پژوهشی و از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش نقد ادبی از دیگر راه یافتگان این جشنواره کشوری هستند.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان اهوازی در مسابقات هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.