رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: اولین و اساسی‌ترین عامل قدرت دفاعی ایران و هدایت مقام معظم رهبری است.

سردار هدایت رهبری، اساسی‌ترین قدرت دفاعی ایران استمحمد حسین جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که چه عواملی موجب شده که آمریکا سیاست‌های دوگانه‌ای در رابطه با جنگ پیش بگیرد، گفت: اولین و اساسی‌ترین عامل قدرت دفاعی ایران و هدایت مقام معظم رهبری است.

سردار جلالی بیان کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی در مدت دفاع مقدس تا به حال با اتکا به درون و ظرفیت‌های داخلی کشور رشد کرده است، همچنین قدرت دفاعی ما قابلیت‌های بسیار خوب و مستقلی تولید کرده که دشمن از بسیاری از آن‌ها بی‌اطلاع است و این بی خبری باعث شده تا آنها در یک ترس و توهمی نسبت به قدرت ما بمانند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: در حادثه اصابت و سقوط هواپیمای بدون سرنشین آمریکا بخشی از این قدرت به رخ کشیده شد و بخشی از توانایی‌های ما نشان داده شد، که اجتناب ناپذیر است. در مؤلفه اساسی‌تر، مدیریت و هدایت رهبری معظم انقلاب است. رهبر انقلاب بلند نظر، رصد کننده تمامی تهدید‌ها و بسیار هوشمند و شجاع است که از تهدیدات و پیغام‌های دشمن  نمی‌ترسد و موضع گیری بسیار قاطع انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بروز قدرت شلیک پدافند هوایی ما به هواپیمای آمریکایی نشأت گرفته از اختیار و دستور و تدبیر استراتژی است که مقام معظم رهبری کل قوا تدوین کردند، بنابراین پاسخ قاطع کشور ما به تهدیدات دشمن بسیار مهم است. اینکه ما هیچگونه تعرضی و نقش حاکمیتی نمی‌پذیریم و اگر کسی به ما نقد حاکمیت انجام دهد اقدام متقابل انجام می‌دهیم، ضمن اینکه ما توانستیم در صحنه عمل این موضوع را نشان دهیم بنابراین دشمن در این زمینه هیچ غلطی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار